Kategóriák letöltése pdf-ben
1. WEBSITE & MOBIL SITE
- 1.1 Termék, szolgáltatás
Egy vállalatnak, márkának, egyéb szervezetnek, vagy termékének a weboldala. - 1.2 E-commerce
Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó weboldal, vagy weboldal részlet, amelynek elsődleges célja az értékesítés. - 1.3 Kampány site
Olyan weboldal, amely kifejezetten egy termék vagy szolgáltatás kampány céljai mentén és idejére jött létre. - 1.4 Tartalmi site
Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó weboldal, amely edukációs vagy más céllal, mélyebb tartalom közlésére jött létre. Ide tartoznak például a vállalati blogok és edukációs portálok is. - 1.5 Kifejezetten mobilra optimalizált site-ok
Olyan weboldalak, amelyek elsősorban azért jöttek létre, hogy a látogatók mobil eszközön keresztül böngésszék azokat, és ki is használják a médium sajátos lehetőségeit. - 1.6 Breakthrough on a budget
Olyan webes megoldások, amelyeket kifejezetten alacsony költségvetésből hoztak létre. Ide tartozhatnak például mikrovállalkozások vagy néhány fős civil szervezetek oldalai, amelyek a nagyvállalati megoldásoktól eltérő lehetőségek mentén születtek meg.
2. APPLIKÁCIÓK
- 2.1 Termék, szolgáltatás, event
Olyan mobil alkalmazások, amelyek egy-egy márka, termék vagy szolgáltatás megismertetésére, népszerűsítésére, működtetésére, illetve egy márka vagy szervezet egy eseményen való megjelenését támogatandó jöttek létre. Ide tartozhat tehát egy netbank, de egy márka zenei fesztiválon használt appja is. - 2.2 E-commerce
Olyan mobil alkalmazások, amelyeknek az elsődleges célja az értékesítés. - 2.3 Kampány
Olyan mobil alkalmazások, amelyek kifejezetten egy kampány céljai mentén és idejére jöttek létre. - 2.4 Tartalmi
Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó mobilalkalmazás, amely edukációs vagy más céllal, mélyebb tartalom közlésére jött létre. - 2.5 Breakthrough on a budget
Olyan mobil alkalmazások, amelyeket kifejezetten alacsony költségvetésből hoztak létre. Ide tartozhatnak például mikrovállalkozások vagy néhány fős civil szervezetek appjai vagy a kis, független fejlesztők alacsony költségvetésű alkalmazásai is.
3. DIGITAL VIDEO
- 3.1 Mini formátum
Olyan márkamegjelenések, reklámok, amelyek 15 másodpercnél rövidebbek és elsősorban digitális felületeken jelentek meg. Például YouTube bumperek, prerollok de akár Instagram Story-k is. - 3.2 Long formátum
Olyan márkamegjelenések, reklámok, amelyek 15 másodpercnél hosszabbak és elsősorban digitális felületeken jelentek meg. - 3.3 Márkázott tartalmi fókuszú videó
Olyan márkamegjelenések, amelyeket szerkesztőség vagy egyéb alkotók hoztak létre az adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz kapcsolódóan. Ilyen lehet egy kreátor vagy influencer és egy márka együttműködése. - 3.4 Márkázott csatorna és videósorozat
Olyan márkamegjelenés-sorozat, amelyeket szerkesztőség vagy egyéb alkotók hoztak létre az adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz kapcsolódóan. Ilyen lehet egy kreátor vagy influencer és egy márka együttműködése. - 3.5 Innovatív videómegoldások
Olyan videós megoldások, amelyek valamilyen új technológiát, vagy egy újszerűen használt régi technológiát alkalmaznak. Ide tartozhatnak például a 360 fokos vagy VR-eszközökkel dolgozó digitális videók.
4. DIGITAL AUDIO
- 4.1 Podcast - Márkázott csatornák
Olyan podcast-sorozat, amelyet egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre. - 4.2 Podcast - Márkázott tartalmi fókuszú epizód
Olyan podcast-epizód, amelyet egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre. - 4.3 Podcast - Szponzorációs megoldások
Olyan podcast-megjelenések, amelyeket egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre. - 4.4 Reklámspot
Podcastekben vagy digitális audio platformokon megjelent önálló spot, vagy spotsorozat. - 4.5 Best Use of Audio
Olyan hangalapú márkamegjelenések, amelyek különleges technológiával vagy szokatlan megoldásokkal jöttek létre. Ilyen lehet egy aktuális trend használata (mint korábban az ASMR), de akár egy újszerű felvételi mód is.
5. SOCIAL
- 5.1 Egyedi tartalmak / Facebook
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi Facebook-megjelenések, hirdetések. - 5.2 Egyedi tartalmak / Instagram
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi Instagram-megjelenések, hirdetések. - 5.3 Egyedi tartalmak / TikTok
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi TikTok-megjelenések, hirdetések. - 5.4 Egyedi tartalmak / Egyéb
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi megjelenések a fenti közösségi platformokon túl. Ide tartozhat egy Twitch-hirdetés, egy Pinterest- vagy BeReal-aktiváció, stb. - 5.5 Csatornák / Facebook
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna. - 5.6 Csatornák / Instagram
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna. - 5.7 Csatornák / TikTok
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna. - 5.8 Csatornák / Egyéb
Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna a fenti platformokon kívül, például Twitch-en vagy Pinteresten. - 5.9 Best Use of Platfrom
Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely újszerűen használ egy adott közösségi platformot. - 5.10 Best Use of Influencers
Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely kreátorokkal, influenszerekkel jött létre. - 5.11 Best Use of Functions
Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely újszerűen használja egy közösségi platform technológiai megoldásait, lehetőségeit. - 5.12 Integrált Social Media kampányok
Olyan márkaaktivitás vagy -sorozat, amely legalább három közösségi csatornát, eszközt használt fel.
6. IMMERZÍV, INNOVATÍV, INTERAKTÍV
- 6.1 Technology / AR / VR / MR megoldások
Olyan márkamegjelenések, amelyek virtuális, kiterjesztett vagy kevert valóság-alapokon működnek. - 6.2 Technology / AI megoldások
Olyan márkamegjelenések, amelyek mesterséges intelligencia alkalmazásával jöttek létre. - 6.3 Technology / Egyéb
Olyan márkamegjelenések, amelyek más, a fenti kategóriákba nem tartozó, innovatív technológiák segítségével jöttek létre vagy jelennek meg. - 6.4 Mobil kreativitás
Olyan megoldások, márkamegjelenések, amelyek újszerűen használják a mobil technológiákat, készülékeket, hogy ezek segítségével különleges élményeket hozzanak létre. - 6.5 Gaming és Játékok
Olyan megoldások, márkamegjelenések, amelyek digitális játékok segítségével érik el és aktivizálják a célközönségüket.
7. MÉDIA ÉS KAMPÁNYESZKÖZÖK
- 7.1 Média / Best Use of Digital Platforms
Olyan médiamegoldások, amelyek különleges, innovatív módon használnak egy-egy platformot. - 7.2 Média / Creative Use of Media
márkamegjelenések, amelyek innovatív módon használják a digitális médiatervezés és -vásárlás eszköztárát. - 7.3 Best Use of Creative
Hagyományos és újszerű, kreatív digitális márkamegjelenésekOlyan digitális megoldások, amelyek kiemelkedő kreativitásuk miatt külön figyelmet érdemelnek, függetlenül a megjelenés platformjától. Ide tartozhatnak a hagyományos eszközök kreatív felhasználására épülő, vagy akár újszerű digitális eszközöket felhasználó márkamegjelenések is.
8. DATA
- Best Use of Data
Olyan márkamegjelenések, amelyek innovatív módon használják fel vagy jelenítik meg a megrendelő rendelkezésére álló vagy egyéb adatokat.
9. CRAFT
- 9.1 Általános / Legjobb Art Direkció
Kiemelten színvonalas látásmódú márkamegjelenések - 9.2 Általános / Legjobb UX
Kiemelten színvonalas felhasználói élmény-tervezéssel létrejött márkamegjelenések - 9.3 Általános / Legjobb UI
Kiemelten színvonalas felhasználói felülettel rendelkező márkamegjelenések - 9.4 Általános / Legjobb Copywriting
Kiemelten színvonalas szövegírói munkával létrejött márkamegjelenések - 9.5 Audio-Video / Legjobb rendezés
Kiemelten színvonalas rendezői munkával készült márkamegjelenés - 9.6 Audio-Video / Legjobb vágás
Kiemelten színvonalas vágói munkával készült márkamegjelenés - 9.7 Audio-Video / Legjobb vizuális effeketek, motion craft
Kiemelten színvonalas, vizuális effektekkel vagy mozgatással készült márkamegjelenés - 9.8 Audio-Video / Legjobb animáció
Kiemelten színvonalas animációs munkával készült márkamegjelenés - 9.9 Audio-Video / Legjobb adatvizualizáció
Kiemelten színvonalas adatmegjelenítés egy márkamegjelenésben - 9.10 Audio-Video / Legjobb audio megoldás
Kiemelten színvonalas hangmérnöki munkával készült márkamegjelenés
10. INTEGRÁLT DIGITÁLIS KAMPÁNY
- Legalább négy digitális csatornán megjelent, integrált szemléletű digitális márkamegjelenések