Pixel Perfect Awards Pixel Perfect Awards
  • Általános információk
  • Nevezés
    • Benevezhető alkotások
    • Kategóriák
    • Technikai leadási paraméterek
    • Nevezési díjak
    • Díjak
  • Zsűrizés
    • Zsűrizés időpontok
    • Zsűritagok
  • Shortlist
  • Díjazottak
  • Díjátadó
  • Kapcsolat
 

Kategóriák

Kategóriák letöltése pdf-ben

1. WEBSITE & MOBIL SITE
  • 1.1 Termék, szolgáltatás
    Egy vállalatnak, márkának, egyéb szervezetnek, vagy termékének a weboldala.
  • 1.2 E-commerce
    Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó weboldal, vagy weboldal részlet, amelynek elsődleges célja az értékesítés.
  • 1.3 Kampány site
    Olyan weboldal, amely kifejezetten egy termék vagy szolgáltatás kampány céljai mentén és idejére jött létre.
  • 1.4 Tartalmi site
    Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó weboldal, amely edukációs vagy más céllal, mélyebb tartalom közlésére jött létre. Ide tartoznak például a vállalati blogok és edukációs portálok is.
  • 1.5 Kifejezetten mobilra optimalizált site-ok
    Olyan weboldalak, amelyek elsősorban azért jöttek létre, hogy a látogatók mobil eszközön keresztül böngésszék azokat, és ki is használják a médium sajátos lehetőségeit.
  • 1.6 Breakthrough on a budget
    Olyan webes megoldások, amelyeket kifejezetten alacsony költségvetésből hoztak létre. Ide tartozhatnak például mikrovállalkozások vagy néhány fős civil szervezetek oldalai, amelyek a nagyvállalati megoldásoktól eltérő lehetőségek mentén születtek meg.
2. APPLIKÁCIÓK
  • 2.1 Termék, szolgáltatás, event
    Olyan mobil alkalmazások, amelyek egy-egy márka, termék vagy szolgáltatás megismertetésére, népszerűsítésére, működtetésére, illetve egy márka vagy szervezet egy eseményen való megjelenését támogatandó jöttek létre. Ide tartozhat tehát egy netbank, de egy márka zenei fesztiválon használt appja is.
  • 2.2 E-commerce
    Olyan mobil alkalmazások, amelyeknek az elsődleges célja az értékesítés.
  • 2.3 Kampány
    Olyan mobil alkalmazások, amelyek kifejezetten egy kampány céljai mentén és idejére jöttek létre.
  • 2.4 Tartalmi
    Olyan vállalati vagy egyéb szervezethez tartozó mobilalkalmazás, amely edukációs vagy más céllal, mélyebb tartalom közlésére jött létre.
  • 2.5 Breakthrough on a budget
    Olyan mobil alkalmazások, amelyeket kifejezetten alacsony költségvetésből hoztak létre. Ide tartozhatnak például mikrovállalkozások vagy néhány fős civil szervezetek appjai vagy a kis, független fejlesztők alacsony költségvetésű alkalmazásai is.
3. DIGITAL VIDEO
  • 3.1 Mini formátum
    Olyan márkamegjelenések, reklámok, amelyek 15 másodpercnél rövidebbek és elsősorban digitális felületeken jelentek meg. Például YouTube bumperek, prerollok de akár Instagram Story-k is.
  • 3.2 Long formátum
    Olyan márkamegjelenések, reklámok, amelyek 15 másodpercnél hosszabbak és elsősorban digitális felületeken jelentek meg.
  • 3.3 Márkázott tartalmi fókuszú videó
    Olyan márkamegjelenések, amelyeket szerkesztőség vagy egyéb alkotók hoztak létre az adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz kapcsolódóan. Ilyen lehet egy kreátor vagy influencer és egy márka együttműködése.
  • 3.4 Márkázott csatorna és videósorozat
    Olyan márkamegjelenés-sorozat, amelyeket szerkesztőség vagy egyéb alkotók hoztak létre az adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz kapcsolódóan. Ilyen lehet egy kreátor vagy influencer és egy márka együttműködése.
  • 3.5 Innovatív videómegoldások
    Olyan videós megoldások, amelyek valamilyen új technológiát, vagy egy újszerűen használt régi technológiát alkalmaznak. Ide tartozhatnak például a 360 fokos vagy VR-eszközökkel dolgozó digitális videók.
4. DIGITAL AUDIO
  • 4.1 Podcast - Márkázott csatornák
    Olyan podcast-sorozat, amelyet egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre.
  • 4.2 Podcast - Márkázott tartalmi fókuszú epizód
    Olyan podcast-epizód, amelyet egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre.
  • 4.3 Podcast - Szponzorációs megoldások
    Olyan podcast-megjelenések, amelyeket egy adott márka céljaihoz, értékeihez, kampányaihoz hoztak létre.
  • 4.4 Reklámspot
    Podcastekben vagy digitális audio platformokon megjelent önálló spot, vagy spotsorozat.
  • 4.5 Best Use of Audio
    Olyan hangalapú márkamegjelenések, amelyek különleges technológiával vagy szokatlan megoldásokkal jöttek létre. Ilyen lehet egy aktuális trend használata (mint korábban az ASMR), de akár egy újszerű felvételi mód is.
5. SOCIAL
  • 5.1 Egyedi tartalmak / Facebook
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi Facebook-megjelenések, hirdetések.
  • 5.2 Egyedi tartalmak / Instagram
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi Instagram-megjelenések, hirdetések.
  • 5.3 Egyedi tartalmak / TikTok
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi TikTok-megjelenések, hirdetések.
  • 5.4 Egyedi tartalmak / Egyéb
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, egyedi megjelenések a fenti közösségi platformokon túl. Ide tartozhat egy Twitch-hirdetés, egy Pinterest- vagy BeReal-aktiváció, stb.
  • 5.5 Csatornák / Facebook
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna.
  • 5.6 Csatornák / Instagram
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna.
  • 5.7 Csatornák / TikTok
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna.
  • 5.8 Csatornák / Egyéb
    Márkák által létrehozott vagy megrendelt, önálló csatorna a fenti platformokon kívül, például Twitch-en vagy Pinteresten.
  • 5.9 Best Use of Platfrom
    Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely újszerűen használ egy adott közösségi platformot.
  • 5.10 Best Use of Influencers
    Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely kreátorokkal, influenszerekkel jött létre.
  • 5.11 Best Use of Functions
    Egy olyan márkamegjelenés, vagy -sorozat amely újszerűen használja egy közösségi platform technológiai megoldásait, lehetőségeit.
  • 5.12 Integrált Social Media kampányok
    Olyan márkaaktivitás vagy -sorozat, amely legalább három közösségi csatornát, eszközt használt fel.
6. IMMERZÍV, INNOVATÍV, INTERAKTÍV
  • 6.1 Technology / AR / VR / MR megoldások
    Olyan márkamegjelenések, amelyek virtuális, kiterjesztett vagy kevert valóság-alapokon működnek.
  • 6.2 Technology / AI megoldások
    Olyan márkamegjelenések, amelyek mesterséges intelligencia alkalmazásával jöttek létre.
  • 6.3 Technology / Egyéb
    Olyan márkamegjelenések, amelyek más, a fenti kategóriákba nem tartozó, innovatív technológiák segítségével jöttek létre vagy jelennek meg.
  • 6.4 Mobil kreativitás
    Olyan megoldások, márkamegjelenések, amelyek újszerűen használják a mobil technológiákat, készülékeket, hogy ezek segítségével különleges élményeket hozzanak létre.
  • 6.5 Gaming és Játékok
    Olyan megoldások, márkamegjelenések, amelyek digitális játékok segítségével érik el és aktivizálják a célközönségüket.
7. MÉDIA ÉS KAMPÁNYESZKÖZÖK
  • 7.1 Média / Best Use of Digital Platforms
    Olyan médiamegoldások, amelyek különleges, innovatív módon használnak egy-egy platformot.
  • 7.2 Média / Creative Use of Media
    márkamegjelenések, amelyek innovatív módon használják a digitális médiatervezés és -vásárlás eszköztárát.
  • 7.3 Best Use of Creative
    Hagyományos és újszerű, kreatív digitális márkamegjelenésekOlyan digitális megoldások, amelyek kiemelkedő kreativitásuk miatt külön figyelmet érdemelnek, függetlenül a megjelenés platformjától. Ide tartozhatnak a hagyományos eszközök kreatív felhasználására épülő, vagy akár újszerű digitális eszközöket felhasználó márkamegjelenések is.
8. DATA
  • Best Use of Data
    Olyan márkamegjelenések, amelyek innovatív módon használják fel vagy jelenítik meg a megrendelő rendelkezésére álló vagy egyéb adatokat.
9. CRAFT
  • 9.1 Általános / Legjobb Art Direkció
    Kiemelten színvonalas látásmódú márkamegjelenések
  • 9.2 Általános / Legjobb UX
    Kiemelten színvonalas felhasználói élmény-tervezéssel létrejött márkamegjelenések
  • 9.3 Általános / Legjobb UI
    Kiemelten színvonalas felhasználói felülettel rendelkező márkamegjelenések
  • 9.4 Általános / Legjobb Copywriting
    Kiemelten színvonalas szövegírói munkával létrejött márkamegjelenések
  • 9.5 Audio-Video / Legjobb rendezés
    Kiemelten színvonalas rendezői munkával készült márkamegjelenés
  • 9.6 Audio-Video / Legjobb vágás
    Kiemelten színvonalas vágói munkával készült márkamegjelenés
  • 9.7 Audio-Video / Legjobb vizuális effeketek, motion craft
    Kiemelten színvonalas, vizuális effektekkel vagy mozgatással készült márkamegjelenés
  • 9.8 Audio-Video / Legjobb animáció
    Kiemelten színvonalas animációs munkával készült márkamegjelenés
  • 9.9 Audio-Video / Legjobb adatvizualizáció
    Kiemelten színvonalas adatmegjelenítés egy márkamegjelenésben
  • 9.10 Audio-Video / Legjobb audio megoldás
    Kiemelten színvonalas hangmérnöki munkával készült márkamegjelenés
10. INTEGRÁLT DIGITÁLIS KAMPÁNY
  • Legalább négy digitális csatornán megjelent, integrált szemléletű digitális márkamegjelenések

Határidő

2022. DECEMBER 16. PÉNTEK

Nevezés


FONTOS

Első nevezési periódus:
november 9-től december 7-ig

Második nevezési periódus:
december 7-től
december 16-ig

“Utolsó pillanat” esély:
további 3 extra munkanap hosszabbítás kérhető a Szervezőktől, amely 2022. december 21. 12:00-ig.
MAKSZ kreatív

© 2022. PIXEL PERFECT AWARDS | www.ppawards.com
privacy policy | impressum | contact